S-Chassis
http://s-chassis.co.nz/

Leisa's App
http://s-chassis.co.nz/viewtopic.php?f=39&t=2930
Page 3 of 3

Author:  Leisa [ Tue Feb 09, 2010 8:18 pm ]
Post subject:  Re: Leisa's App

our pc got very sick and had to reformat and we only just got this camera a week ago so will see what i can do about some more photos of the car.

Author:  Leisa [ Tue Feb 09, 2010 8:40 pm ]
Post subject:  Re: Leisa's App

Image

Image

Image

post them here so i dont ruin the vote thing again >_<

Author:  Fraud [ Tue Feb 09, 2010 8:47 pm ]
Post subject:  Re: Leisa's App

Fuck it. Pass on the basis that she's banned if car ends up with clear tails and widetrack combo from hyper etc.

Also, Hugo knows good roads to learn on/take action pic.

Author:  esonefour [ Tue Feb 09, 2010 9:34 pm ]
Post subject:  Re: Leisa's App

Don't want to sound like a smart ass but "MS JDM" wouldn't mean it's a 180 not 200 ?

Author:  Leisa [ Tue Feb 09, 2010 9:54 pm ]
Post subject:  Re: Leisa's App

are you asking is it a 180 not 200?
Its a 200 nz new, i wish it was a 180

Author:  esonefour [ Tue Feb 09, 2010 10:00 pm ]
Post subject:  Re: Leisa's App

I'm not holding the whole 180 200 thing against you, I mean look at all the NZDM cars on "J" Spec.
I don't see what the big thing is with wanting to be JDM,
Maybe im too old for this shit.

Author:  Leisa [ Tue Feb 09, 2010 10:13 pm ]
Post subject:  Re: Leisa's App

its ok :)
Everyone has there own style and likings

BTW i love the wee carbon fibre guards on ya signature cartoon silvia :)

Author:  Sam [ Tue Feb 09, 2010 10:15 pm ]
Post subject:  Re: Leisa's App

White guys trying to be black, white guys trying to be japanese, Why can't you guys just be WHITE!? :lol:

Author:  esonefour [ Tue Feb 09, 2010 10:28 pm ]
Post subject:  Re: Leisa's App

True JDM
Image
Carn't wait to see your finished ride.

Author:  HUG-O [ Tue Feb 09, 2010 10:31 pm ]
Post subject:  Re: Leisa's App

esonefour wrote:
True JDM
Image
Carn't wait to see your finished ride.


bosozoku cars own all!

Author:  KOUKIsr [ Tue Feb 09, 2010 11:03 pm ]
Post subject:  Re: Leisa's App

Leisa wrote:
BTW i love the wee carbon fibre guards on ya signature cartoon silvia :)


Your signatures cute shannon, its so jdm

Author:  T-boon [ Wed Feb 10, 2010 1:38 am ]
Post subject:  Re: Leisa's App

JD wrote:
Edit Some more car pics would be good and/or hookin me up with some hot single chicks from the tron :P


Lol want clap much ?

And just coz you can, dont mean you should ...
Image

Image

Author:  MISS D1 [ Wed Feb 10, 2010 8:53 am ]
Post subject:  Re: Leisa's App

Leisa wrote:
BTW i love the wee carbon fibre guards on ya signature cartoon silvia :)

That's actually what his car looks like!

Author:  JD [ Wed Feb 10, 2010 9:42 am ]
Post subject:  Re: Leisa's App

Leisa wrote:
Never said i liked them as such just the dish but its really more elution dish more then anything. Like i say i want equips.
I keep an eye on jdm bid regularly

and thanks JD your the guy we stoped and saw in tirau one time on side road?


Yep, a very hungover version tho

T-boon wrote:
JD wrote:
Edit Some more car pics would be good and/or hookin me up with some hot single chicks from the tron :P


Lol want clap much ?


Haha

Image

Author:  Saltine [ Wed Feb 10, 2010 2:40 pm ]
Post subject:  Re: Leisa's App

I give pass since she's remained cool during all of this.


Edit: And I was the tie breaker for yes...

Author:  Guy [ Wed Feb 10, 2010 10:11 pm ]
Post subject:  Re: Leisa's App

Pass.. Seems like a good bitch

Author:  Glen [ Wed Feb 10, 2010 11:14 pm ]
Post subject:  Re: Leisa's App

be nice and pass her! :P

Author:  roo [ Mon Apr 26, 2010 1:11 pm ]
Post subject:  Re: Leisa's App

Fraud wrote:
Pass on the basis that she's banned if car ends up with clear tails and widetrack combo from hyper etc.


Welcome Leisa!

Page 3 of 3 All times are UTC + 12 hours [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/